Vés al contingut (premeu Retorn)

ICFO – The Institute of Photonic Sciences

ICFO - L'Institut de Ciències Fotòniques, membre de l'Institut de Ciència i Tecnologia de Barcelona, és un centre d'investigació d'excel·lència internacionalment reconegut, ubicat en un edifici de 14.000 m2 dissenyat especialment al Parc Mediterrani de la Tecnologia de l'àrea metropolitana de Barcelona. Actualment acull 400 persones, incloent líders del grup de recerca, investigadors postdoctorals, estudiants de doctorat, enginyers de recerca i personal. Els ICFOs estan organitzats en 27 grups de recerca que treballen en 60 laboratoris de recerca d'última generació, equipats amb les últimes instal·lacions experimentals i amb el suport d'una gamma d'instal·lacions d'avantguarda per a la nanofabricació, la caracterització, la imatge i l'enginyeria.

Especialització sectorial

• Recerca

Perfil de l'estudiant

Estudis

• Centrats en la missió de l'ICFO, oferim oportunitats de creixement personal i professional a estudiants excepcionals, científics, tècnics i futurs grups d'interès en el món acadèmic i industrial. Tenint en compte això, s'ha creat una àmplia gamma de programes de desenvolupament professional a mida per a públics específics.
    A nivell preuniversitari, oferim als estudiants una primera visió del món de l'Òptica i la Fotònica, així com l'oportunitat de participar activament en la vida investigadora i col·laborar en el seu primer projecte de recerca.
    A nivell universitari, oferim beques competitives per a realitzar Treballs de Fi de Carrera o Tesis de Màster o per participar en una estada de recerca, en l'àmbit d'una pràctica, fomentant la formació en educació i recerca dels estudiants.
    Els graduats, interessats a iniciar una carrera investigadora en un camp relacionat amb la fotònica en una institució europea de primer nivell, podran sol·licitar les beques molt competitives per unir-se al nostre programa de doctorat internacional de 4 anys i mig, fent èmfasi en una formació intensiva basada en la recerca. El programa de doctorat pretén preparar estudiants de doctorat per al lideratge en els àmbits acadèmic i industrial.

Requisits
  • Antecedents acadèmics rellevants per als nostres programes inclouen qualsevol de les disciplines científiques relacionades amb l'òptica i la fotònica i les seves aplicacions, com ara la física, l'enginyeria, les matemàtiques, la química i la biologia. Podeu trobar informació detallada sobre cadascun dels nostres programes, les posicions i / o projectes disponibles, els criteris i condicions d'elegibilitat, així com el material i els terminis requerits, a la convocatòria corresponent publicada (mentre està oberta per a les aplicacions) a http://jobs.icfo.eu.